Odp: Odzyskiwanie danych z HDD ?

Autor: Straits (straits_at_go2.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 20:05:00 MET

To jest dobry pomysł... zaśmiecić, a potem usunąć. Zrób to np. programam,
który generuje hasła (słowniki), albo po prostu kopiuj jakieś duże filmy i
potem sformatuj. Co do formatowania niskiego, to nie radzę...

Użytkownik Piotrwarez <piotrwarez_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9uj63h$sn8$1_at_news.onet.pl...