Cd dziwny problem

Autor: dziobas (dziobas_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 00:19:33 MET

Mam problem z odczytem cd, to samo na cd-romie i nagrywarce. Windows ME.

Gdy próbuje skopiować z niektórych Cd i cd-r pliki mam cos takiego(
najpierw kopuje, zartrzymuje sie i) „system nie może czytać z
określonego urządzenia”. Płytki wcześniej chodziły bez problemu.
Gdy próbuje odtworzyć audio cd media playerem to mam:
„We have determined that windows media player cannot accurately read
your cd drive digitally”
A zdaje mi się że wcześniej odtwarzało cyfrowo bez problemu.
Pozdrawiam
PS. Problem pojawił się po tym jak brat rozłożył komputer, bawił się
zworką twardziela. Podłączył twardziela pod inny komputer. A potem
prawdopodobnie złożył kompa identycznie jak był wcześniej. Czy to może
być coś ze zworką, taśmami, wirus? Co podejrzewać?

--
<http:\\www.paranauki.z.pl>
I to ma byc niby oficjalna strona grupy?