cd teac x 40 - odtwarzanie cdAudio

Autor: keylo (keylo_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 15:28:13 MET

kupilem taki czytnik jakis czas temu. ogolnie jestem zadowolony, ale
ostatnio zauwazylem, ze nie czyta mi niektorych "wypalonych" plyt CD-Audio.
wiesza wtedy system, albo przynajmniej program do odtwarzania CD. plyty bez
problemu sa odtwarzane w innym czytniku cdrom, jak rowniez w "zwyklym"
odtwarzaczu cd. czy jest to wina czytnika? czy moze "zle wypalonych" cd'kow?
wiem, ze zdarzaja sie problemy tego typu z niektorymi plytami CDR, ale
zupelnie "w druga strone", tzn. w cdromie - bez problemu, ale w odtwarzaczu
CDAudio - brak reakcji.
nie wiem czy ktos jeszcze spotkal sie z tego typu problemem, ale moze jest
jakies proste rozwiazanie.
pozdrawiam
keylo