Re: zboczona ikonka na pulpicie

Autor: Piotr Molski (pmolski_at_saxon.pip.com.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 15:06:13 MET

greg wrote:

> Pomocy, mam zboczona ikonkę na pulpicie ( nie mogę jej usunąć, bo to
> program). Spróbuje jeszcze jednej metody, ale w razie czego prosze o pomoc!
> Chciałabym ja usunąć zanim dziecko wróci z przedszkola! Help!

Sprawdz jakie pliki pojawily sie na Twoim kompie w dniu w ktorym zajrzales na
grzeszne strony (polecenie "znajdz" z uscisleniem daty). Taki programik moze na
ogol zagniezdzic sie w katalogu Windows i jeszcze gdzies glebiej (katalog
temporary items? internet?). Potem usun wszystkie brzydkie pliki korzystajac z
Nortona Commandera, Hmm usun te wlasciwe pliki, a nie te potrzebne windowsom...

Jezeli Ci sie nie uda powiedz dziecku, ze modem sie zepsul i trzeba z nim do
naprawy ;-)

Piotr M.