Re: Jakie tusze do EPSONA ?

Autor: Dzik (piotrek_at_optimedia.com.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 14:48:31 MET

> Ja też tak robię. Kiedy sterownik sygnalizuje koniec tuszu, wyciągam go i
> wkładam spowrotem. Daje się jeszcze sporo na tym wydrukować. :):):):)

Ale ryzykujesz skonczeniem sie atramentu. Niestety technologia piezo ma to
do siebie ze nie powinna chodzic na sucho, w ten sposob skraca sie zywotnosc
glowic. Jesli korzystasz s BASF'ow i innych to IMHO nie warto. Wysysac do
konca tusz za 30zl ktory i tak na dlugo starcza to sie nazywa oszczednosc :)

Pozdro

Piotrek