Re: Jakie tusze do EPSONA ?

Autor: Dzik (piotrek_at_optimedia.com.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 14:09:30 MET

> A do czego służy w nich elektronika (swoją drogą to nawet nie wiedziałem,
że
> takie są).??? Przecież głowica i tak jest oddzielnie. :):)

Pojemnik "pamieta" ile ma atramentu i dzieki temu mozna go wyjmowac przed
zuzyciem i ponownie instalowac. Korzysc z tego mala jednak dla uzytkownika
oznacza koniec nieoryginalnych. Nie mozna napelnic strzykawka bo i tak
elektronika pokaze ze pusty, powstaly zestawy do napeniania wraz z
urzadzeniem ktore "przeprogramowalo" elektronike jednak to juz nie to samo
:(. Co zrobic, posiadacze wszystkich x80 i wyzej musza kupowac oryginaly.

Pozdro

Piotrek