Promise Ultra100 i stukanie dysku

Autor: OlO (plinski_at_spam-protection.polbox.com)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 14:05:53 MET

Kupiłem niedawno kontroler PCI Promise Ultra100,
założyłem go na płytę ABIT BH6v1.2 (BX) i podłączyłem
do niego dysk Caviar 84AA (UDMA66). Dysk działa
bezproblemowo, ale przy wyłączaniu komputera słychać
2 dość głośne stuki. Wprawdzie wcześniej (dysk pracował
z kontrolerem na płycie) było słychać stuk, ale tylko jeden
i cichszy.
Czy ktoś się już z czymś takim spotkał?
Czy to może być groźne dla dysku, czy też jest to
normalny objaw?