Jaki tani monitor 19" ??? PILNE

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Tue 04 Dec 2001 - 13:51:32 MET

Witam !

Jako że w pracy posiadam monitor Philipsa 19" 109P Brilliance i kartę Matrox
G450 a niestety w domku tylko monitor 17" Samtrona 75E zachciało mi się
wymiany monitora także na 19".

Niestety na monitor mogę wydac max 1200zł (choć najlepeij jeszcze mniej). Nie
zalezy mi na jakimś super hiendowym profesjonalnym monitorku ale poprostu
na "standardowym domowym monitorze".

W domu głownie gram , oglądam filmy lub strony www.

Zalezy mi jednak aby monitor miał jak najlepsze parametry i nie musi byc wcale
z płaskim kineskopem.

W tej cenie znalazłem tylko jedną ofertę - Teco Relisys TE988

Specyfikacja pod n/w adresem

 http://absystem.ab.pl/cgi-bin/absystem?action=produkt&g_id=10491&prev_id=459

Z tego co doczytałęm ma chyba dobry kinol - Hitachi i dosć dobre dane
techniczne (pasmo 202Mhz).

takze cena za jaką mógłbym go nabyć jest atrakcyjna (chyba poniżej 1120zł)

A może macie inne propozycje na temat monitora do 1200zł (tylko 19") , moz e
jakiś AOC lub coś innego ?

Może ktoś z Was ma taki własnie monitor (TECO 19") a moze jakiś inny tani 19" ?

Bardzo pilne !