Re: APIC - wtf?

Autor: Pawel Szymanski (pawel_at_nospam-szymanski.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 13:02:25 MET

In article <9uh5lo$lv3$1_at_news.jmg.pl>, Krzysztof Oledzki wrote:
> Co to za procesory? Bo zeby dwa procesory dzialaly w SMP
> musza wlasnie supportowac APIC.. Jezeli tego nie maja to
> nic z tego. Zgaduje ze kupiles dwa celerony?
> Jezeli tak to przykro powiedziec ale... nic z tego - stare
> celerony mialy szystko co niezbedne dla SMP, nowe - nie.
procesory to pII 233.
czyli raczej powinny dzialac (swoja droga wczesniej kupilem
dwa selery 300 i sie dziwilem, ze mi nie dziala;) ale
wymienili mi na te pII i wszystko jest ok - oprocz tego:
No APIC module loaded).
na plycie mam ustawione zworkami APIC enable.

Ever

--
Paweł Szymański
pawel_at_szymanski.pl