Re: A co powiedzie o tym hdd ?

Autor: ramjam (ramjam_at_life.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 12:31:22 MET

Użytkownik "Slawek" <slwkk_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> WD CAVIAR 40 GB 5400 OBR jakos malo osob go ma i nikt nic o nim nie mowi,
> jest dobry itp ?
>

> Ja mialem i ciesze sie ze go pozbylem. Pierwszy padl po 3 dniach:)
wymienili na nowy ten wytrzymal 2 tygodnie, znow wymienili ten wytrzymal
jakis tydzien moze, a jak dostalem 4 to chodzil niby miesiac bez zarzutu ale
wypchnelem go (tak se pokobinowalem co bede na bombie zegarowej siedzial -
za duzo juz danych przez poprzednie stracilem) i zakupilem Seageta U6 40 GB
(mam go od 6 miechow i jest ok).
Rj.