Uniwersalny driver do touchpad'a

Autor: Marek Wojtaszek (mwojtaszek_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 12:20:04 MET

Poszukuję jakiegoś uniwersalnego drivera do touchpada notebookowego, który
by posiadał trochę więcej możliwości niż przesuwanie kursora i klikanie
prawym i lewym klawiszem.

Wyjaśniam, jaki jest problem. Mam laptopa (Toshiba Satellite 1800-554 z
touchpadem), który miał preinstalowany Win98 -straszny szajs, ciągle się
wiesza, wywala - nie można pracować. Zainstalowałem Windows 2000 - i jak
ręką odjął - wiele godzin pracy i zero wywałek.
Znalazłem prawie wszystkie potrzebne sterowniki do Windows 2000, poza
jednym - do tego cholernego touchpada. Touchpad jest firmy Alps. Przekopałem
cały internet, aby znaleźć odpowiednik sterownika dla Win2k, ale nic z tego
nie wyszło. Dowiedziałem się tylko, że nie ma takowego. Zacząłem więc
próbować z innymi modelami. Jedyny, który mi się udało zainstalować to był
driver do touchpada firmy Synaptics. Działa, ale wszystkie bardzie
zaawansowane opcje są wyszarzone, a więc jestem w punkcie wyjścia. Szkoda mi
kurde, bo na touchpadzie można jednym palcem wykonywać 90% czynności (nie
tylko klikanie pojedyncze, podwójne ale również przewijanie góra-dół,
lewo-prawo, przechodzenie do poprzedniej-następnej strony, można definiować
akcje specjalne w rogach itp.)

Czy ktoś jest w stanie mi pomóc?

Z góry dziękuję!
Marek