Re: Plyty - wydajnosc a cena

Autor: Rafal Neumann (neumann_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 11:29:15 MET

Użytkownik "Pawel" <g5_at_elektron.pol.lublin.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy ktos moglby mi polecic dobra plyte z KT266A.
> Czy roznica pomiedzy plytami (w cenie prawie dwukrotna) Asus A7V266-E Via
> KT266A i Gigabyte GA-7VTXE przenosi sie takze na wydajnosc?

zdecydowanie nie - plyty sa oparte na tym samym chipie - via266a wiec
roznica wydajnosci bedzie nieznaczna - lepiej kupic tanszego gigabyte i
roznice przeznaczyc na pamiec albo lepszy procesor - taki system bedzie duzo
szybszy od zbudowanego na drozszej plycie asusa ale z mniejsza pamiecia lub
gorszym procesorem

pozdrawiam

Rafal Neumann