Re: Wirus - pomocy

Autor: [ROGUE] DeVrO (rhotax_at_NOSPAMtenbit.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 05:18:44 MET

> Zgrywasz się na takiego fachowca a napisałeś teraz taką piramidalną
bzdurę.
> Nie umiesz sobie skonfigurować przeglądarki i musi cię ostrzegać antyvir
> przed niebezpiecznymi skryptami.

Po pierwsze: Gdybym wiedział, że taki ekspert jak Ty tu pisuje, to bym się
nie ośmielił odezwać, nawet tej grupy bym na wszelki wypadek nie pobierał
ani nie czytał!

Po drugie: Co ma piernik do wiatraka??? czy ja pisałem że nie umiem
skonfigurować przeglądarki?
Bo moim zdaniem pisanie, że coś się da zrobić innym programem, nie oznacza,
że nie można tego zrobić w pocztowym...

Po trzecie: Nikogo "nie zgrywam" piszę to co wynika z mojego doświadczenia.
Nie startuję w konkursie "największy ekspert w dziedzinie przeglądarek i ich
możliwości", ani "spec od zabezpieczeń"!

Po czwarte: Widzę, że z tak wielkim znawcą problemu jak Ty nawet nie miałbym
co się mierzyć!

--
Pozdrawiam
  DeVrO