Re: Zlacze PS/2 na karcie PCI?

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 01:37:54 MET

Squonk <squonk_at_cordef.net.pl> wrote:

> Użytkownik "Klucznik" <klucznick_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> ze
>>
> Czemu akurat na karcie pci? Sa przejscowki ps2/port szeregowy - mialem taka
> przy myszce.

Ehhh.. glupoty kolego gadasz! Nie ma przejsciowek PS2<->COM.
To co widziales zapewnia tylko zgodnosci wtyczek - zeby
cos takiego dzialalo mysz musi potrafic gadac zarowno w trybie
"COM" jak i "PS2". Jezeli mysz nie miala takiego konwertera
od razu to masz bardzo mala szanse zeby dokupiony zadzialal.

Pozdrawiam,

                                Krzysztof Oledzki

--
Krzysztof Oledzki