Wentylator CPU

Autor: HARY (Hary_at_address.is.invalid)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 23:22:19 MET

Witam,

Jaka jest kolejność końcówek w gniazdkach na płycie głównej
przeznaczonych do podłączenia wetylatorków? Zakładam, że czarny kabelek
to 0, nie wiem natomiast, na którym przewodzie jest 12V.

Jaki prąd pobiera taki wentylator? Kupiłem duży radiator z miedzianą
podstawą (przeznaczony ponoć do CPU 1,6GHz).

Jakie będą skutki przerwania przewodu zwrotnego (obroty)? BIOS reguluje
te obroty w zależności od obciążenia CPU (i nie można tego wyłączyć), a
ciągła zmiana tonacji jest jeszcze bardziej uciążliwa niż jednostajny
hałas.

Z góry dziękuję,

  HARY