ukryte partycje, backup systemu

Autor: <<< PAWI >>> (pawi_at_pawi.prv.pl)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 20:50:01 MET

Witam

Przed wybraniem sie na bibe musze napisac tego posta bo mi to zyc nie
daje...
Chcialem sie zapytac jakim softem mozna zrobic w kompie z systemem WinME
zrobic ukryta partycje z zawartoscia obrazu pierwszej partcja w stanie
poczatkowym (czysty windows + niezbedne programy i drivery) tak, ze w razie
zasmiecenia systemu, w kazdej chwili moglbym odtworzyc windowsa z tej
drugiej partycji... ewentualnie przeniosl ja do innego kompa o tej samej
konfiguracji...
Czy ktos mi pomoze?

Pozdrawiam
PAWI