Re: Dylemat P³yty wiecej odpowiedzi !!!!!!

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 16:35:43 MET

U¿ytkownik "Darek" <bas3_at_poczta.onet.pl> napisa³
> Mam dylemat jak± p³ytê kupiæ pod P4 1.7 GHZ 256 Rimm :
Nareszcie normalny go¶æ na tej grupie :-)))))))))))

> Intel BLKD850MV
> Intel KD850MVLPAK10
> Intel BOXD850MV
Tych bym nie poleca³. Mia³em toto i ma to Bios Ami ale jak±¶ okrojon±
wersjê. Praktycznie poza detekcj± HDD i Flopa nic nie ma!

> ABIT TH7-II Raid /czym sie ró¿ni Raid od bez Raida/
> czy te¿ ASUS P4T-Ei850
Ja kupi³em tego Abita. Jak kupowa³em (prawie 3 miechy temu) to praktycznie
nie by³o p³yt pod mPGA (478) i RIMMy.
Ten Abit to przysz³a jedna sztuka do Wrocka i stamt±d sprowadza³em do
Krakowa.
I nie za³uje! Wszystko chodzi super stabilnie. Co ciekawe w nazwie pisze
RAID a ona i tak nie ma RAIDu. (Choæ na manulau pisze wyra¼nie RAID.
No ale mi to nie potrzebne. Jedyny problem, mankament to to i¿ ma problem ze
wstawaniem z STR (3). Po pobudce lubi siê zamro¿iæ.
Jest ju¿ co prawda nowy bios poprawiaj±cy tego BUROKA ale jeszcze nie
updatowa³em! Ogólnie polecam.
BTW: W jakiej cenie? Ja da³em 930 PLN

Pozdrawiam

--