Re: Czy Celka II można po prostu ustawic na FSB 133?

Autor: tzd (tzd_at_interia.pl)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 19:47:38 MET

Uzytkownik "Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>

> Peltiera zwyklym wiatrakiem raczej nie ochlodzisz w stopniu
> wystarczajacym. Tutaj chlodzenie woda sie jak najbardziej przyda.

Ale kolega chyba nie za bardzo zrozumial o co chodzi.

Kto mowi o chlodzeniu peltiera zwyklym wiatrakiem?
ja mowie ze peltiera w ogole nie trzeba UZYWAC , bo wystarczy zwykle
chlodzenie woda, ktore opisalem w innym poscie.

Pozdrawiam
T.