Re: Komp dla siostry.

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 19:27:41 MET

> Dzięki za pomoc - Matrox wchodzi w grę..
> Tylko z tym AMD i ECS przesadzone trochę - pisałem - nie chcę
> ryzykować.

Nic nie ryzykujesz. Ja mam AMD od zawsze i nigdy nic się nie
spaliło. Miałem K6, K6-2, Durona i teraz Athlona. Miałem z nimi
mniej problemów niż większość kolegów z Celeronami.
Najważniejsze jest żeby komputer złożył ktoś kto się na tym
zna. Fachowcy pracujący w większości sklepów komputerowych
mają blade pojęcie o tym co robią. Poza tym wykorzystują
najtańsze komponenty, aby komputer sprzedać jak najtaniej.
A potem klient się z tym męczy. Ja sam sobie składam kompy
i wiem co mam w środku. Nauczyłem się nie kupować
podzespołów do których nie przyznaje się żadna firma. ECS
to jest jakaś firma, a AMD to całkiem solidna firma. Ale w sumie
to nieważne jaki masz procesor. Ważne żeby całość była
dobrze zmontowana i skonfigurowana.

Wonder