Re: ATX 250W a 300W

Autor: Michal Letowski (milet_at_geocities.com)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 18:41:56 MET

Użytkownik "Z. Sokolowski" <soko_at_liwest.at> napisał w wiadomości

> poboru
>
> Do tego AMD potrzebujesz zasilacza o mocy 300W.
> Mozesz zaryzykowac obudowe z 250W ale bedziesz mial czeste zwisy - jak Ci
> nie przeszkadza....

Niekoniczenie... Wprawdzie AMD zaleca 300W, ale u mnie konfiguracja
jak wyzej (z jednym lub dwoma dodatkowymi HD, karta sieciowa,
karta telewizyjna, 512 MB RAM) dziala ABSOLUTNIE STABILNIE.

Z drugiej strony, zasilacze mimo nominalnie tej samej mocy
nominalnej moga miec w praktyce rozna wydajnosc.

Michal Letowski