Re: czyszczenie CD/CDRW

Autor: Krzysiek Gruszczyński (kg_at_box43.pl)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 22:25:40 MET

    Sprezonym powietrzem niehybnie wydmuchasz cala soczewke i bedziesz mogl
naped wyrzucic do kubla. Spirytus C2H5OH (czyli ten, co pijemy) sie nie
nadaje, bo zostawia plamy na soczewce - nie paruje w 100%. Najlepszy jest
alkohol propylenowy (izopropanol), ale stosuj go, jesli masz cos naklejone
na soczewke. Zeby usunac sam kurz, zawsze rob to na sucho, zwykla wata i
delikatnie.
Pozdrawiam.
Grucha