Re: ======Windows XP======

Autor: Aiksz (zmory_at_wp.pl)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 19:26:40 MET

podstawowa wada xp tp zwalnianie kompa. lepiej bez 256 ramu nie podchodzic.
mialem xp okolo miesiaca choc na poczatku bardzo mi sie podobalo to z czasem
to zwalnianie kompa spowodane uzywaniem xp coraz bardziej mnie wkurzalo
(mimo ze mam 256 ramu). jest jeszcze jedna niedoróbka czesto bez wyraznej
przyczyny nie moglem skasowac pliku. bo win mówil ze jest uzywany przez inne
programy (choc nie byl). ostatecznie wrócilem do starego dobrego 98 :)
pozdrawiam