Odp: ---jaką płytę pod Athlona?

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 18:15:17 MET

Użytkownik <mpeksa_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:35c9.000008f7.3c2ef678_at_newsgate.onet.pl...
> pod

> Mam kość 256 MB Kingston'a i nie chcę za dużo kasy wydać na sprzęt. Kupno DDR-
> ów oznacza niemały wydatek...A poza tym czy jest aż tak duża różnica w
> wydajnośći, chyba nie?

Jak masz już porządny moduł Sdram a nie masz kasy to OK.
Między ddr a sdram jest duża róznica ale dopiero na Athlonie-fsb266
i dobrze skonfigurowanej płycie z chipsetem KT266A/Amd761
- zwłaszcza w grach, kodowaniu/dekodowaniu itp.

W Wordzie oczywiście nic nie zauważysz ...

PeJot