Re: Jak naprawic drukarke EPSON PHOTO EX w ktorej zaschnal tusz w dyszach.

Autor: Borygo (borygo_at_rsi.com.pl)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 17:57:44 MET

Witam
Niedawno reanimowałem swojego Epsona. Stał ok 1,5-2 lat w szafie i
wystarczyło "utopić" głowicę w spirytusie przez jakieś 15 minut, wymienić
pojemnik z tuszem na nowy i teraz drukuje jak dawniej. Musiałem jeszcze
wyczyścić wałek na którym przesuwała się głowica. Zebrał się na nim jakiś
niewidoczny syf, który nie pozwalał jej swobodnie jeździć.

Pozdrawiam
Borygo