Re: Czy Celka II można po prostu ustawic na FSB 133?

Autor: tzd (tzd_at_interia.pl)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 17:08:46 MET

Użytkownik "Cooger" <squadaq_at_box43.pl> napisał w wiadomości
> bardzo mało profesjonalne i bardzo ryzykowne, ale czego się nie robi
dla....
> sportu

Ryzykownie - wcale nie. kolega wszystko 5 razy oczywiscie pewnie posprawdzal
(chodzi o szczelnosc) .

Nieprofesjonalnie... moze i tak. Ale majsterkowanie niekoniecznie musi byc
profesja.

> co wchodzi w te 50 pln ? bo jak narazie przeczytałem o nadmanganianie
> potasu, wodzie i ... aha radiatorze

ponadto: rurki, blacha aluminiowa, pompka do nadania obiegu wodzie w
ukladzie .

> BTW z czego on to zrobił, że to _spawał_ ?

Jakos musial dospawac do radiatora brakujace scianki. Aluminium z tego co
wiem. ale glowy nie dam.

Pozdrawiam
T.