Re: Nagrywarka LG i p³yty Audio

Autor: Isk (isk_at_spam.poczta.fm)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 15:04:19 MET

> Hej ludki
> Ostatnio mam problemy z nagrywaniem p³yt Audio (Nero) . Od dawna u¿ywa³em
> nero i nie by³o problemów. Nagrane teraz p³yty piszcz±, w³o¿one do wie¿y
Cd
> pokazuje siê ilo¶c utworów, ale po przyci¶niêciu Play s³ychaæ tylko pisk .

Ostatnio chcialem nagrac Audio (Nero 5.5.6.4, HP 8100) i nie udalo sie, za
kazdym razem komunikat przy zamykaniu plyty: Nie mozna nagrac w trybie DAO,
plyta byla pusta, bylo mozna ja nagrywac 10 razy i nic, dobiero WinOnCD 5
nagralo audio bez problemu ( problem hardware zostal wykluczony ). Wczesniej
nie mialem problemu z Nero. O co chodzi?