Notebooki Gericom - ktos ma doswiadczenia?

Autor: PB (pb_at_pb-bootlegs.ceti.pl)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 14:15:21 MET

No wlasnie - bo zastanawiam sie nad kupnem. W Niemczech wielu moich
wspolpracownikow mialo i nie narzekalo - sa tanie, bo montuja w nich AFAIK
wersje "niemobilne" Pentiumow => 1 GHz, ale dzieki temu wlacza sie od czasu
do czasu dosc glosno szumiacy wentylator (powiedzmy, ze akurat mi to nie
przeszkadza). Co mi sie podoba, to fakt, ze maja 256 MB RAMu, i dyski po
20 - 40 GB za cene, ktorej na prozno szukac u innych producentow, w
szczegolnosci markowych. Minus to tylko roczna gwarancja.
Co o tym sadzicie?
Jakies alternatywy w podobnej cenie?
Jakby ktos chcial sprawdzic, to http://www.gericom.com.pl
Przy alternatywach tez prosilbym o jakis link, TIA,
Pawel