Re: Czym zameczyc hdd

Autor: Reksio (mislawek_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 10:14:36 MET

Proponuję zawinąć gada w ręcznik - i o podłogę go !
Śladów nie będzie, a bad sektory zaczną się mnożyć jak króliki :-)
No chyba że masz plomby i nie możesz wyjąć twardziela - no to problem.
Żeby wykazać odrobinę finezji polecam generator wysokiego napięcia i
przyłożyć
do HDD. Może być z TV, ale uwaga to przecież High Voltage. Śladów niet, a
HDD pogib.

Pozdrrrr. Reksio.