Re: Asus P2B-F

Autor: franek (franek_at_pacanow.net)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 07:44:07 MET

"Radio Erewan" <radek_at_cdrom.pl> wrote in message
> "matthew01" <matthew01_at_poland.com> wrote in message
> wliczajac
>
> Ktos tu przytaczał fragmenty nieistniejacego FAQ. Był tam dokładny opis
> problemów z P2B. Generalnie wszystko zależy od Rev. płyty. Na 1.02 bez
> grzebania dużo nie puścisz niestety... na nowszych do około 1 GHz.
>
> Poszukaj w archiwum (tak pi x drzwi z listopada).
>
> Pozdrowienia
> Radek

Nie wiem jak bedzie pracowala plyta P2B-F ale P2B pracuje u mnie z Celeronem
Coppermine 1Ghz, przejsciowka Asus S370-DL. Musisz zrobic upgrade Biosu i
wszystko chodzi bardzo ladnie. Asus P2B Rev.1.10, release: December 1998.
Jedynie co moge doradzic to zastosuj ta przejsciowke zadnych innych
wynalazkow.