Re: Monster Sound Original/80/MX200

Autor: Andrzej Mikołajczyk (silnik_at_banita.sprint.com.pl)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 00:52:04 MET

Użytkownik "Luka Vandergaart" <nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid> napisał w
wiadomości news:Xns9187B1B4EE1AAkennydiedontheredpil_at_156.17.1.38...
> -~*Andrzej Mikołajczyk*~- <da whatever>
>
> Khem, ja wiem, ze to dziwne pytanie, ale czy nie masz czasem wyciszonego
> w suwaczkach MIDI?

No wlasnie nie mam.
Wavetable mam na max, jak wszystkie suwaczki. :/

> No mozna podlaczyc ale ogolnie to ma takze i wbudowany marny bo marny
> ale jest. Gwozdziem nie przybijaj, szkoda by bylo, to byly dobre karty
> :)
No wiem ze szkoda, fajna jest, ma dwie wady tylko, nie dzial pod win2k i
midi nie gra.:(

--
|        ===>    Andrzej "silniczek" Mikołajczyk    <=======        |
|  --> mailto:silnik_at_banita.sprint.com.pl - ICQ UIN: #15884186 <--  |