Re: Dylemat P造ty wiecej odpowiedzi !!!!!!

Autor: Alti (altiok_at_wp.pl)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 23:44:07 MET

Na prawde jestes taki bogaty ze kupujesz p4?
Fajnie
Gdyby mnie bylo stac na to bym kupil Athlona XP i jakas tlusciutka plyte i
tlusciutka grafike i w ogole tlustego kompa a nie jakas bide na intelu.
Uwierz nie warto kupowac intela. Co ciebie naklania do tego zeby przeplacic
za kolorowa nalepke-tak to za nia doplacasz te kilkadziasiat %. Chcesz
zaszpanowac przed znajomymi ze masz najnowszy procesor intela? Jak wsrod
nich bedzie ktos kto cos wie o sprzecie to tylko obciach sobie zrobisz.
A doszlo do mnie-jedyna sytuacja jaka zrozumiec potrafie: Babcia kupila ci
ladny procesor w sklepie i dala pod choinke. Biedna myslala ze tylko to
starczy do unowoczesnienia kompa. Ty biedy musisz teraz skombinowac sobie
plyte do tej procy i nie wiesz jaka. Dam ci rade: Sprzedaj proce na alegro i
kup athlona. Nie bedziesz zalowal.
Pozdrawiam