Re: padniety Athlon?

Autor: MKprowokator (mk_prowokator_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 23:28:43 MET

Użytkownik "Omni" <tatkokuby_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> ja mam podobną sytuację z Duronem, jeden róg jest nadkruszony - śmieć !!

Jesli chodzi o ten nadkruszony rog - zdarzylo mi sie juz to o wiele
wczesniej - mysle sobie koniec - procesor nie zyje, tymczasem podlaczylem i
dzialalo ok bez jakichkolwiek zgrzytow - moze mi nie uwierzycie, ale to
wygladalo tak jakby odpadla ta czarna "emalia" ktora pokryte jest jadro i
wygladalo jak nadkruszone. Dopiero ostatnio przestal dzialac, kiedy
wyciaglem 1 modul ramu :-(. Nie wiem jak to sie moglo stac, byc moze pod
wplywem wstrzasu, itp.
pozdrawiam.