padniety Athlon?

Autor: MKprowokator (mk_prowokator_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 23:19:46 MET

Mam dosyc nietypowe pytanie: czy jesli uszkodzone jest jadro procesora, to
wtedy caly uklad przestaje dzialac? Bo mam taka sytuacje: lekko sciety jeden
z brzegow Athlona thunderbird 1 ghz :-(, ale po zamontowaniu na plycie
glownej (k7s5a) ona go wykrywa bo zmienia sie magistrala na 133 mhz, pomimo
braku obrazu na monitorze. 2. Czy z takim procesorem da sie cos jeszcze
zrobic? Tzn. czy jest jakas alternatywa oprocz kosza na smieci? :-(
pozdrawiam.