cpu overheat

Autor: Marcin Daczkowski (marcindaczkowski_at_NOSPAMtlen.pl)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 20:52:54 MET

Na wstepie - podziekowania dla wszystkich, ktorzy rozwiali moje watpliwosci
co do planowanego zakupu podzespolow. Z zakupionym przezemnie cpu wiaze sie
trwoga o jego przegrzanie. Nie wiem jak to w koncu jest z tymi
programami... wszystkie, ktore znalazlem pokazywaly uzycie cpu w % a nie
pokazywaluy jego temperatury ;) Sa wogole takie, ktore pozwalaja na
ustawienie wylaczenia kompa przy okreslonej temp i pokazuja ja na biezaco?
TIA.

                        Marcin Daczkowski