Vanta czy M64?

Autor: Gryf (gryfmz_at_wp.pl)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 21:02:02 MET

Witam.

Chodzi mi poglowie pewna rzecz(nie to nie wsza:) i nie daje mi spac.

Mialem kiedys karte graficzna ale sam zastanawialem sie jaka.
Bios karty mowil, ze to Vanta a na karcie bylo napisane M64(na plytce
drukowanej), pamiec i GPU byly taktowane jak Vanta(wartosci porownawcze
wziete z Entera), pozatym karta miala 32MB ramu a w Enterze kiedys
napisali, ze Vanta obsluguje tylko 16MB.

Sprzedalem juz karte wiec nie wiem co bylo napisane na chipie

--
                   Pozdroofka od gryfa
                      gryfmz_at_wp.pl