Re: jaka karta dzwiekowa

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com_!_)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 19:23:45 MET

On Sun, 30 Dec 2001 08:11:22 +0000, Sabcio wrote:
> Nie wiem jak audigy, ale Live nie obs?uguje sprzetowo MIDI, starsze
> blastery tak, nalezy sie zastanowic, problemem moze potem byc instalacja
> pod linuxem...
tak sie zastanawiam jaki jest sens kupowania audigy, skoro mozna kupic
tanio live value i nie zauwazyc praktycznie roznicy. a te 5.1 to jest
przydatne jedynie w specyficznych sytuacjach (dvd, do tego dobre
glosniki. tylko jaki sens?).. imo tylko wyrzucanie pieniedzy w bloto

--
Kelof -> cs993373_at_cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming