Re: Plytki CD-RW

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 18:36:45 MET

KarolGT zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Nie zabardzo rozumie post Darka, o co chodzi, pytalem sie o to, co
> zrobic,

Ale on nie odpowiadal na Twoj post tylko na post Eathan'a.
Polecam zmienic swoj czytnik na taki ktory rozumie pole references albo
jesli ma taka opcje to go porzadnie skonfigurowac (zabij nie wiem czy
OE to rozumie i mnie to specjalnie nie interesuje bo nie uzywam parodii
czytnika news ;)

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--