Re: bezprzewodowe połączenie pc-ta i notebooka

Autor: Michał Rolka (mrc_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 18:47:01 MET

"M_at_ga" napisał(a):

> Czy ktoś to zrealizował już praktycznie?
> Dużo się już mówi o kartach sieciowych bezprzewodowych, ale nigdzie nie
> znalazłem gotowej oferty na takie połączenie.
> Szukam konkretnego przykładu.

Testowałem kilka miesięcy temu połączenia via urządzenia D-Linka i
Microneta. Micronet był jakby ciut lepszy, ale i tak zasięg w budynku z
betonu zbrojonego nijak się miał do obiecywanych 100 m indoor. I te
ceny... ATSD to pytanie na pl.comp.networking, gdzie ustawiam FUT.

--
Michał Rolka
http://www.igo.katowice.pl/~rolka/