zwisy systemu

Autor: daniel (cyper_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 18:45:32 MET

Witam, mam nielada problemik. Praktycznie przynajmniej raz dziennie,
najczesciej w trakcie grania wiesza mi sie komp. Nie wiem co moze byc tego
przyczyna. Mam PIII 550, 128 ram, Voodoo 3 2000, plyta Jetway 9bxan, modem,
sb128, nagrywarke, i siec z drugim kompem. Probowalem juz (prawie)
wszystkiego, wymienialem ram, przekladalem karty w slotach. Testowalem kompa
roznymi narzedziami diagn. ale wszystko jest niby OK! a jednak ta cholera
sie zawiesza. Nie ma zadnych konfliktow sprzetowych, i sterowniki tez mam
odpowiednie. Jezeli ktos z szanownych grupowiczow bedzie w stanie podsunac
mi jakis pomysl, jak sobie z tym poradzic, bede wdzieczny.

Pozdrawiam