Re: Pytanko

Autor: Marcin (fater_at_o2.pl)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 18:24:15 MET

> Płyta głowna Shuttle AV32 (VIA Pro266) DDR ATX
wez jakoms ECS na v266a

> Procesor Intel Pentium 4 1.4GHz S.478 BOX
boj sie Boga....!
wez Athlona XP!!!

> Prolink GeForce2 MX-200 64MB TV-out
wez chociaz MX400.....(zaoszczedziles na procku wiec mozesz miec lepszom
grafe..)

> SB 128 PCI 90zl
jezeli nie masz dobrych glosnikow to wystarczy..

> IBM 40GB IC35, 7200, ATA/100 lub
a czy ten model IC35 nie jest cholernie awaryjny..???

> FDD Samsung
to akut\rat malo wazne...:))

> Asus 52x
jak znajdziesz wez Teac 40x, albo jak jusz Asus 45x, Asus 52x wyje jak
******

> Midi Tower ATX 250W
najwazniejszy zasilacz, musi byc dobrej jakosci...:)

> Zoltrix Aquila 56K PCI
ujdzie...

> Logitech optyczny
> Samsung PS/2 multimedialna
malo wazne...

> DIMM 256 MB PC-133
lepiej wez DDR RAM !!!!!!

> LG 17" Studioworks 700B
to juz twoj wybor, ja bym wziol jakiiegos soniaka...:)

> Na to mam 3500zl -- i to musi mi wystarczyc ??
to wiele tlumaczy.....
postaraj sie kupic tego AMD i dobrom grafe, nie zapominajoc o monitorze...
reszte mozesz zmienic...
i wez ten dysk zmien na np.: seagate albo inny model IBM

>Pozdrawiam
> sawi
pozdr
Marcin