Re: Jak wejsc w BIOS

Autor: R. D. (dymir_at_lion.cc)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 16:34:34 MET

"życzliwy" <pierdole_komuchow_at_poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> A czy masz klawiature na USB? Jezeli tak, to najpierw podlacz jakies stare
> klawisze na ps/2 i wlacz w biosie opcje wspomagania klawiatury USB. Potem
> podlacz znowu klawisze na USB i juz bedziesz mogl bez problemu wejsc do
> biosu.

Nie, jest bezprzewodowa ale nie USB, poza tym dopoki byl Duron nie bylo
problemu.
W miedzyczasie udalo mi sie raz wskoczyc do Biosu i wyszlo na to ze moge
ustawic
CPU/DRAM 100/133 ale nie odwrotnie (logiczne ale nie pomyslalem o tym
wczesniej).
Tzn pelna "moc" osiagne dopiero jak wsadze 133 MHz Ramy (DDRy oczywiscie).
cu