Re: Zmiana maca w sieciowce

Autor: Crafty (crafty.no_at_spam.astercity.net)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 16:28:33 MET

Użytkownik <extremexp_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Bardzo prosilbym o pomoc w sprawie zmiany numeru seryjnego sieciowki,
tzw.mac
> Jak sie to robi , skad mozna sciagnac odpowiednie programy.
> Sieciowke mam na PCI, 3Com EtherLink XL 10/100 PCI TX NIC (3C905B-TX)
> bardzo prosilbym .

Spytaj raczej na pl.comp.networking

Niektore sterowniki pozwalaja na zmiane przez:
Siec->Wlasciwosci karty->Zaawansowane->Network Address
Albo pod Linuxem to co napisal Ci Marcin.
Ale to i tak tylko zmiana przy uruchamianiu i jak przelozysz karte gdzies
indziej to wroci do starego adresu.

Za to do niektorych kart istnieja programiki ktore pozwalaja na permanentna
zmiane tego co ma wbite w EPROMie i wtedy juz taki pozostanie.

crafty( at )astercity.net