Re: jak zmienic przerwania

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionixNOSPAM_at_wp.pl)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 14:30:28 MET

Użytkownik "Szymon" <korzen7_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
np.) Czy jest jakis sposob by zmienic rozklad przerwan?
> by lecialo to wedlug wolnych a nie losowo wszystko na jednym irq?

to jest ACPI - wylacz w bios lub w win2000 zaisntaluj odp sterownik do
peceta lub w win9x setup /p i .
Powinno wszystko dzialac - to wirtualne wpakowanie na 11tke.
umnie wisi tam kupe rzeczy i wsio dziala ok.
przerwania sa jak podczas bootu bios w tabelce podaje.

> Pytanie drugie: Karta tv winfast 2000 przestala sie zglaszac jako winfast
> 2000, tzn przy instalacji po podaniu sterownikow nie jest wykrywana
> automatycznie tylko trzeba jej wymusic driver.

nie wiem o co chodzi ci dokladnie - dziala czy nie ? stery dobre sa na
iulab.com