Re: SafeDisc2

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 29 Dec 2001 - 22:33:32 MET

Użytkownik "KM" <bolokm_at_box43.gnet.pl> napisał w wiadomoœci news:3c2d835d$1_at_news.vogel.pl...
> Czesc szanowni grupowicze.
> Na pewno kazdy z was zna stronke www.cdrinfo.pl
> Sa na niej m.in. testy nagrywarek. Mnie swego czasu interesowal test
> nagrywarki LG GCE-8160B. Pisza tam iz:
> LG GCE-8160B umożliwia poprawne wykonanie kopii płyty zabezpieczonej przy
> użyciu zabezpieczenia SafeDisc 2.0 firmy Macrovision.
>
> Tak niby nic dziwnego. Ale w CHIP-ie sa testy nagrywarek i tam stwierdzono,
> iz nagrywarka ta nie potrafi skopiowac poprawnie plyty zabezpieczonej
> SafeDisciem2.
> Komu wierzyc?? Prosze o dyskusje.

W CHIPie była pomyłka, albo małe zorientowanie w temacie redaktora
piszšcego artykuł ...

btw - do Krzyœka i Wojtka - rozumiem, że treœć CHIPa może komuœ nie odpowiadać - ale
to tak samo, jak to, że nie trzeba słuchać HIP-HOPu, czy jeœć
bigosu - nie oznacza to jednak, ze HIP-HOP suxx, bigos shit.

Gazetę redagujš ludzie, którym mogš zdarzać się pomyłki.

--
Dominik Siedlak (bachus)
mailto:bachus_at_irc.pl