Re: Lexmark Z11 + zaschniety tusz = jak sie do tego zabrac?

Autor: toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 13:44:07 MET

Gabriel FIlipkowski <gabriel_f_at_wp.pl>, wypocił co następuje...
> Powinieneś oczyścić spirytusem kartridż i tam gdzie głowica styka się z
> drukarką,

no wlasnie, przeczyscic czy moczyc ... bo roze rzeczy na ten temat juz sie
pojawialy na grupie

> nie polecam zlewaina tuszu z pióra lepiej kupić najtańszy tusz do
> tego modelu.

zgadzam sie z Toba, ale ja naprawde rzadko drukuje, a czytalem ze niektore
atramenty sa wystarczajaco "podobne" do oryginalnych tuszy aby je zastapic.
A ile taki "najtanszy" tusz moze kosztowac?

--
Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
{lajkonik w swiecie pecetow}