Jak wejsc w BIOS

Autor: R. D. (dymir_at_lion.cc)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 13:04:43 MET

Witajcie!
Mialem MSI 6330 i Durona 750 i SDRAMy 100 (jeszcze od Celerona 300)
Dostalem na urodziny MB K7S5A moze SDRAM i DDR (zamienil stryjek...?)
wsadzilem na razie Durona i SDRAMy ustawilem w BIOSie co trzeba,
CPU/DRAM samo sie ustawilo na 100/100 Mhz. Pod choinka byl AthlonXP1700
no to go wsadzilem, mnoznik 11 ok CPU 100 musze zmienic na 133 bo leci
jako 1100 MHz. Restart naciskam jak zwykle Del a tu nic idzie dalej a ja nie
moge dostac sie do BIOSu. Kilka dalszych prob i ciagle to samo. Ma to moze
cos wspolnego z zasilaczem (250W) a mam dosc sporo w kompie a samo CPU
tez bierze duzo wiecej jak Duron (wentylator zasilacza wchodzi bardzo czesto
na wyzsze obroty). Jak ktos z tym juz walczyl to niech da znac bo nie wiem
jak to ugryzc.
cu
Rysiek