problemy z flyvideo 98

Autor: Bogus R (bogusr_at_wp.pl)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 20:58:58 MET

Czesc
Kupilem sobie karte telewizyjna flyvideo 98.
Mam Windowsa XP, nie ma do niej sterownikow na plycie do win xp, wiec
sciagnalem sobie ze strony life video, ktore i tak nie dzielaja,
konkretnie przy uruchamianiu programu life video studio wyswietla mi
taki blad USBTV MFC Aplication has encountered, a problem and needs to
close i tak dalej, sciagnalem sobie tez borg tv ktory dziala, ale
zalezy mi na life video studio, zmiana systemu operacyjnego nie
wchodzi w gre.
ps. czy dalo by sie w jakis sposob zwiekszyc pamiec konwencjonalna w
win XP?, bo przy uruchamianiu niektorych programow pisze ze jest za
malo fizycznej pamieci, i zrestartuj windows, a po restarcie i tak nic
to nie daje.
Pozdrowienia
Bogus Richter