Re: Riva TNT2 M64-problem

Autor: Krzysztof Doniczka (kdoniczka_at_mail.e.pl)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 12:31:47 MET

Użytkownik "Konrad Sz." <konrads2_at_friko4.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Posiadam w/w kartę i wydaje mi sie że nie działa jak należy. Po jej
> zainstalowaniu grafika praktycznie sie nie poprawiła w porównaniu do
> grafiki
> wbudowanej w płytę. W trakcie gry efekty graficzne nie są
zadawalające.Czy
> może karta nie współpracuje prawidłowo z płytą.

Posiadam identyczną kartę i chodzi całkiem dobrze.
Po pierwsze DirectX w najnowszej dostępnej wersji do sciagnięcia pewnie z
www.microsoft.com
Po drugie najnowszy nVidia Detonator do karty Riva TNT2 do sciagnięcia z
www.nvidia.com
Po tych zabiegach musi chodzic znacznie lepiej, no chyba że masz system w
rozsypce to polecam uporządkować najpierw windowsa ze zbędnych śmieci
ogólnie dostępnymi środkami czyszczącymi typu CleenSweep, Registry Cleaner,
Norton WinDoctor, Scanreg /fix oraz defragmentacja dysku. Wszystko to ma
niebagatelny wpływ na szybkość działania komputera. Na koniec polecam
windows administratora i za jego pomocą znaczne przyspieszenie windowsa. Po
tych zabiegach ręcze, że będzie chodził dwa razy szybciej. No jeszcze nie
wiem jaki chipset ma twoja plyta. Jeżeli jest to VIA to Ster do niej 4in1
ale o tym to chyba nie muszę przepominac.