Re: Czyżby DURON - "spłonął"

Autor: Z. Sokolowski (soko_at_liwest.at)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 09:57:27 MET

> Po czym poznać, że porcesor AMD Duron jest przepalony ?
>
> Uruchomiłem sprzęt, cooler mi nie ruszył i po 2 min. było już po
wszystkim,
> obraz się zawiesił, i po restarcie procek już nie rusza ! Czy próbować go
> reklamować, jak sądzicie
zareklamuj oczywiscie ( nie mow , ze wiatrak sie nie krecil) , durony , th ,
czy xp przepalaja sie blyskawicznie - tak ,ze
nawet nie ma sladu po przegzaniu ( w xp jest czujnik termiczny ale ten ma to
do siebie , ze pali sie jako pierwszy wiec
nie spelnia swojej funkcji).
W Twoim wypadku jest CPU uszkodzone , reszta MB itd. beda ok.