Re: Monster Sound Original/80/MX200

Autor: Andrzej Mikołajczyk (silnik_at_banita.sprint.com.pl)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 01:26:53 MET

Użytkownik "Luka Vandergaart" <nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid> napisał w
wiadomości news:Xns9184E95096F3Bkennydiedontheredpil_at_213.25.200.9...
> -~*Andrzej Mikołajczyk*~- <da whatever>
>
> Tego co na kompakcie bylo czyli starych sterownikow do Win95 raczej nikt
> nie hostowal oprocz Diamonda natomiast to co Ty nazywasz 'update' to po
> prostu pelnoprawna instalka sterownikow do Win9x bez koniecznosci
> posiadania wczesniejszych, jak jeszcze kumple mieli Monsterka to uzywali
> wlasnie tego (i tylko tego) + najnowsze A3D i dzialalo im MIDI.
No mi nie gra, najsmieszniejsze jest to ze w "Narzedziu diagnostycznym
DirectX"
jak robie test "Muzyka" testuje modul DirectMusic to gra midi ale tylko jak
mam
ustawione na Microsoft Synthesizer na MIDI Mapper nie gra, na Monster Sound
MIDI
Output [0] nie gra. Dziwne troche. Bo niby sprzetowo(?) gra ale nie gra.
Tak jak dzis sie przygladalem tej karcie, zaowazylem ze jest tam cos jak
gniazdo SLI w voodoo.
A nad nim pisze WAVETABLE, moze do tej karty potrzebny jest jakis modul zeby
to gralo?
Juz sam nie wiem, jak sie wkurze to ja gwozdziem przybije do sciany.:)

> Natomiast jest jeszcze upgrade z wczesniejszych sterownikow mniejszy
> tutaj (moze to wlasnie teraz masz?):
> ftp://ftp.diamondmm.com/pub/multimedia/monster-sound/ms10706u.exe

Nie chce mi sie sprawdzac ale to chyba zajmuje cos okolo 2MB, to tez mam,
ale to nie o tym mowilem.

--
|        ===>    Andrzej "silniczek" Mikołajczyk    <=======        |
|  --> mailto:silnik_at_banita.sprint.com.pl - ICQ UIN: #15884186 <--  |